Τὸ 2ον κονσέρτον διὰ πλαγίαυλον τοῦ Φρειδερίκου Β΄.

Τὸ 2ον κονσέρτον διὰ πλαγίαυλον τοῦ Φρειδερίκου Β΄. (Ἐπικολυρικὸν ποίημα) Ὡς ἠκροώμην ἔνδακρυς, ὡραῖον τι κονσέρτον, τοῦ Φρειδερίκου ἄνακτος, στὸ φῶς τῶν σπαρματσέτων, Φάσμα ἰδοῦ! ἐπέφανεν ὡς λάμπων φανοστάτης κομίζον ἱερᾶς βουλὰς ψυχῆς κραταιοτάτης. -Τὶς εἶσαι φἀσμα ἄυλον; Πόθεν ἐφανερώθης; Τοῦ Παραδείσου κάτοικος, ἤ ἐκ Ταρτάρων ἔστης; Κομίζεις ἄγγελμα καλόν, ἤ πρὸς κακὸν ἀνέστης; Μὴ…

Σκωτικό Δόγμα ή Σκωτικός Τύπος

Σε όλα τα Τυπικά και στα Συντάγματα όπως και τους Γενικούς Κανονισμούς της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος και του Υπάτου Συμβουλίου του 33ου και τελευταίου βαθμού δια την Ελλάδα, αναφέρεται  οτι αυτές οι δύο Αρχές του Ελληνικού Τεκτονισμού ακολουθούν τον Αρχαίο και Αποδεδεγμένο Σκωτικό τύπο. Αλλά και κατά το κλείσιμο των Συμβ:. Στοών αναφέρεται κατά…

Αντιφών

Αντιφών ο Ραμνούσιος, 470-410 π.Χ., Αρχαίος Αθηναίος πολιτικός Μαθητής του Γοργία που διαπνέονταν από ολιγαρχικά ιδεώδη. Ήταν ο πρώτος από τους Αττικούς ρήτορες που προσάρμοσε το ρητορικό λόγο για χρήση σε δικαστικούς αγώνες και ο πρώτος που κατέγραψε τους λόγους του, επειδή είχε συνειδητοποιήσει ότι ο έντεχνος ρητορικός λόγος, εκτός από την πρόσκαιρη συμβολή του…

Τι είναι το DEBATE

Κάποτε πριν από αρκετές χιλιάδες χρόνια, σε μια ασήμαντη, αλλά ευλογημένη γωνιά της γης – στην Ελλάδα, γεννήθηκε ένας λαός – οι Έλληνες – διαφορετικός από όλους τους άλλους λαούς…… Ο διαφορετικός αυτός λαός, τόλμησε να σηκώσει τα μάτια προς το άπειρο, τόλμησε να προβληματισθεί πάνω στο μυστήριο της ύπαρξης, και τόλμησε να συλλάβει ένα…

Το Κονακι, οι λουστροι και τ’ αυγα του Ποζελι

Tην εποχή του εκσυγχρονισμού της οθωμανικής αυτοκρατορίας έγιναν μεγάλες αλλαγές και μεγάλα έργα στη Θεσσαλονίκη: ανασχεδιασμός του κέντρου μετά την πυρκαγιά του 1890, καινούργιοι δρόμοι, νέες συνοικίες, μεγάλα κτίρια, φωτισμός με αεριόφως και κατόπιν με ηλεκτρισμό, δίκτυο ύδρευσης, τραμ, νέες σιδηροδρομικές γραμμές, επέκταση του λιμανιού, τελωνείο. Τότε φτιάχτηκε και το Διοικητήριο, το Κονάκι. Χτίστηκε το 1891,…

Το «Αγαπάτε αλλήλους» στην Αρχαία Ελλάδα

 Το «Αγαπάτε αλλήλους» στην Αρχαία Ελλάδα…(π.Χ.), στο ίδιο μήκος κύματος με την διδασκαλία του Χριστού Ιησού… Στην αρχαία Ελλάδα, το κήρυγμα της Αγάπης ήταν κάτι εξαιρετικά διαδεδομένο και υπάρχει σε διάφορες μορφές: στις ομιλίες των φιλοσόφων, στα Δελφικά Παραγγέλματα, στους πολλούς θεούς που προστατεύουν την αγάπη (ο Ζευς “Φίλιος”, που σημαίνει “ο Δίας της Αγάπης”,…